lørdag 7. januar 2012

Billig skjønnhet

Jeg er en trofast blomsterkunde hos ICA maxi. Og hvorfor ikke. For 69 kroner får man to buketter med ni roser i hver. Da har jo både jeg og mamzen roser til helga da! Men de ser jo unektelig litt stusslige ut sånn i første øyekast...
...så da må det litt kjærlighet til. Noen furukvister fra hagen fikk klare seg denne gangen, og selv synes jeg det ble helt suverent der borte på kjøkkenbenken min. Faktisk ganske gedigent ble det, når jeg ser etter litt skikkelig ;)

Så nå står de der i all sin prakt. Jula er i ferd med å forsvinne fra Sendesvegen også nå, men noe av det som var minst "julete" men kanskje mere "vintrete" skal få leve videre ei stund. Er redd det vil gå i hvitt og natur ei stund framover nå, selv om det ikke er det aller mest nytenkende og kreative jeg kan tenke meg. Men det funker for meg!

Egentlig, når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk roser som er finere enn disse også. Mamzen hadde nemlig med seg en lekker liten bukett til meg da de var her på nyttårsaften, og selv om ICAroser er finfine, så er det jo hakket mere stas med blomster man har fått av noen da!

Ha en fin lørdag, stas at du stakk innom :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar