søndag 8. januar 2012

Slaraffenliv

Joda, jeg har puslet litt i huset. Brettet sammen klær, pakket ned littegrann julepynt (resten står fortsatt utover kjøkkenbordet, ting tar tid...) og ryddet meg ned til gulvet på badet. Men utover det har det jammen ikke skjedd mye. Har masse jeg må gjøre på jobb, men makeligheten har tatt grep og jeg blir bare sittende og henge i sofaen. Merker meg at det er ey program om Amundsen på TV, hadde jeg bare hatt ork skulle jeg jammen ha satt på en film. Eller i det minste skiftet kanal ;)


Selv om været har vært upåklagelig har jeg ikke en gang kommet meg ut for å gå tur. Snakker om latskap! Mye tyder på at jeg må ta meg på tak nå, kan jo ikke bare sitte er og spise! Men sjokkis er godt... Siden en del av kiloene skal av nå utover vinteren og våren så må jeg begrense inntaket. Men litt er vel lov? Hvertfall på late søndager? Man skal jo leve også! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar