søndag 22. januar 2012

Jeg sitter inne

Nei, ikke sånn, man kan vel sitte inne uten å "sitte inne"? Når det uler som værst i ovnen, og man ikke engang klarer å få varmen skikkelig i huset, så finner jeg hvertfall ingen grunn til å bevege meg utendørs!


Så her sitter jeg. Jeg skulle jo vitterlig dra på trening, men når man er så uorganisert som det jeg er så skjærer det seg av og til. Jeg hadde ganske enkelt glemt å henge opp klesvasken, så alt av treningstøy var klissvått. Derfor ble det en runde med støvsugeren i stedet (slapp erstatning for ei skikkelig intervalløkt, I know) og det var ikke en dag for tidlig. For å si det mildt.

Og så er jeg i gang med å male slagbenken min! Tror den blir fin, gleder meg til den er på plass. Hvitt er nå engang veldig nøytralt og greit da. Og nå når jeg uansett ikke har all verdens annet på agendaen, så kan jeg jo også strikke litt på puta som etter hvert skal få tilhold oppi der ;)

Fin søndagskveld til deg som stakk innom :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar