søndag 29. januar 2012

Fiiine bilder

...har jeg på det nye (gamle, kjøpt brukt) kameraet mitt. Hadde jo vært helt suverent hvis jeg i tillegg klarte å overføre dem til PCen min, men jeg får ikke til å installere programvaren så da får det vel bare vente til jeg finner en snill sjel jeg kan mase på om å hjelpe meg da :)


I mellomtiden får vel det gode gamle duge. Er bare det at det frister mere å øve seg med det nye ;)

Er forresten mye annet som frister også, hvertfall som frister mer enn det jeg burde gjøre, hvilket er å dra på jobb, evt fixe den biten av jobb som ligger her hjemme. Men det skal vel bli. I tillegg er det skikkelig skittent her, ikke sånn bare litt, vi snakker hybelkaniner, rusk og rask som flagrer i vinden fra varmepumpa. Tror husmora må ta seg et sveip etter hvert, altså.

Men i mellomtida skal husmora bare holde helg, og strikke litt. Slagbenken er på plass på kjøkkenet, hvitmalt og fin. Bilder har jeg naturligvis tatt, men de ligger ganske riktig på det nye, fancye kameraet. Kommer derfor etter hvert, når også puta som skal ligge der er ferdigstrikket ;)

God søndag til deg! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar