torsdag 1. mars 2012

Besøk meg her og besøk meg der...

Jeg har hatt besøk. I dag også, faktisk, selv om jeg ikke har vært hjemme, men det får jeg heller komme tilbake til. Men jeg har hatt rojalt besøk også denne uka. Da jeg skulle styrte i veg på trening i går sto plutselig kongen i hagen!


Eller er det dronninga? for hvis han er skogens konge, må vel hun bli skogens dronning? Uansett, skogens majestet syntes Poppel var egnet middag, og gjestfri som jeg er så sa jeg meg enig i det. Selv var jeg mett, men gjester skal ha bevertning for det.

Etter hvert måtte jeg imidlertid bare hive meg rundt og dra på trening. Så da jeg kom ut på trappa måtte jeg jo spørre om han ikke skulle tusle seg en tur, siden jeg ikke kom til å være hjemme, liksom. Det syntes han var et litt under middels godt forslag, så jeg måtte faktisk be ham pent to-tre ganger før han rolig tuslet rundt favorittpoppelen og videre utover åkeren. Fine dyret.

Da jeg kom hjem var det blitt helt mørkt. Men borte ved Poppelen kunne man høre lyden av kvister som ble revet av... ;)


1 kommentar: