søndag 11. mars 2012

Hva er egentlig løsningen?!

Jeg er egentlig veldig, VELDIG, god til å se meg blind på ting. Rot og skitt bare er der, liksom. Men denne ledningsspaghettien begynner jeg å bli mektig lei av!



Jeg har ei sånn skinne for å skjule ledningene der de henger ned fra TVen, men den er for lang og jeg er usikker på hvordan jeg kan kutte den uten at den sprekker i stykker. Den er av plast, kan jeg bare kutte den på saga da, eller vil den spjære i alle kanter og retninger?? Og hva med ledningsvasen som uansett blir liggende på gulvet, hva gjør man egentlig med den? Bare lodottene som synes sånne system som det der er topp.

Jeg mener å ha sett en litt for kostbar kanin eller ett eller annet man kan bruke, men finner ikke igjen den. Det jeg etter et lite søk derimot fant var dette enkle konseptet, som jeg uansett allerede har vurdert:


Eske! Uten bunn, eventuelt bakvegg, slik at man enkelt kan smette inn ledningene. Ser de anbefaler at modem og sånn får stå utenfor pga varmedanning og sånn, og det virker rimelig. Tror jammen jeg må teste det der etter hvert! Med mindre noen har et bedre forslag da? Legg gjerne igjen et tips om du har noe smart på hjertet :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar