torsdag 8. mars 2012

Skidag type alternativ

Finfin dag på jobb dette, vel?


Ikke at dette er representativt for hvordan dagen egentlig forløp, dette var vel strengt tatt bare et drøyt timinutt eller så. Jeg er nemlig ingen slalomski-dame, så denne damen tok livet heeelt piano. Sammen med Mari, "Afrika-venninna" mi, som var nesten like piano som meg. Kun en glitrende skitur skilte oss ad. Missunner henne egentlig den litt, men det er selvpåført siden jeg ikke gadd å ta med skiene mine (!) så jeg kan vel ikke klage. Til gjengjeld har jeg lagt inn ei treningsøkt nå på  kvelden.

DETTE er nemlig mest representativt for hvordan vi tilbragte dagen:


Vi snakker strikking, kjeks, sjokkis, te, junk-food, skravling og trivsel inne i hytta. I finværet. Strengt tatt en stor skam, men det  blåste litt så det var kaldt å sitte i ro ute. En helt grei dag på jobben det der! Selv om elevene muligens syntes det var noe pinlig at lærerne deres satt inne og strikket...

Og snart er det helg og festivitas, det gledes :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar