fredag 23. mars 2012

Endelig!


Det tok jammen sin tid å få ferdig skapet! Snilleste mamzen gjorde ypperlig grunnarbeid i starten, og jeg har gjort nesten like ypperlig arbeid etter det. Helt utrolig mye pirk å male sprosser, må jeg si, men etter at jeg investerte i en 5 mm bred pensel på Søstrene Grene gikk alt så meget bedre. Men det ble fint da! Jeg er kjempefornøyd, endelig ser det ut som om det hører hjemme der.


Hvis du ser ekstra godt etter, så vil du se at jeg har blitt nødt til å legge kryssfinerskiver under beina på skapet. Dette er fordi gulvet i huset mitt er fryktelig skeivt. Men selv ikke med disse så ble skapet beint, her må det visst kraftigere lut til! Men akkurat nå var jeg så villt lei av alt rotet dette prosjektet genererte, at jeg bare smatt dem innunder og satte på plass alt som skulle inn i skapet. Får heller se på det etter hvert. Kanskje ;)


Knottene måtte naturligvis også fornyes, og disse porselensfuglene fra Åhlens synes jeg ble kjempesøte. I det heletatt ikke prangende, en liten leken detalj bare. Søtt. (Ser forøvrig på dette bildet at det fortsatt er produktrester på glasset etter Jif'en. Skjønner ikke hvorfor den er så poppis, jeg blir aldri fornøyd når jeg bruker den!)

Jaja. Her skal helga nytes innimellom litt jobbing, håper helga di også blir bra!


3 kommentarer: