mandag 9. april 2012

Utålmodig ventende



Selv om det tilsynelatende kan virke som om det er vår i vinduskarmen, så må jeg nok avkrefte dette på det kraftigste når det gjelder den andre sida av glasset. Snø - type mye. Og altså; når selv påskeharene har plukket fram spaden og er klar for våronn i hagen, så får det være nok snø!

Og forsåvidt nok påske også. Tror jeg skal av-gulifisere hjemmet mitt i dag, men noen få små unntak. Gult er jo som kjent kult, så noen upåskete dæsjer skal få bli med meg utover våren. Kyllingenes dager er imidlertid talte.

Har litt sånn post-påske problemer på matfronten også. Jeg har både fløte og sjokkis og andre gode greier. Dette må bort! Jeg har dessverre selvinnsikt nok til å vite hva som skjer dersom jeg ikke kvitter meg med det, og det har ikke midjemålet mitt godt av. Tenker det blir greit å være kollega av meg i morgen jeg ;) Mandelkake med hvit sjokolademousse? Oreo cupcakes med kreptopping? Mulighetene er mange, vi får se hvor vinden blåser meg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar