mandag 27. februar 2012

Dyreliv


Ny uke, nye muligheter og sånn. I dag har to boliglån blitt til ett, og det må vel være bra? I like, hvertfall. Selv om jeg i dette tempoet fortsatt ikke blir gjeldfri før jeg er sekstito år gammel... Haha - slår et slag for inflasjonen i dag jeg, bare kjør på!



Denne dratgkista mi havner relativt ofte på Bare B. Men den er jo så genial! Ikke bare er den fin, men den rommer så mye også. Fire dype skuffer som er så fulle at de stønner der de henger. Og i helga flyttet denne lampa dit. Ei helt enkel lampe, type BILLIG fra ikea, har jeg dekorert med drivved som jeg og Mamzen drasset med oss hjem på en spasertur en gang. DA var vi lange i armene når vi kom hjem da! En ok lampeskjerm kjøpt for en billig penge den også, og vips - voila!

Fuglen landet der i går og den ser ut til å trives siden den fortsatt sitter der. Fint med litt dyreliv, og det av den kjeramiske sorten er jo unektelig veldig enkelt å ha i hus. Ikke blir de uvenner med hybelkaninene heller, og det er absolutt å foretrekke her i huset. Nå blir det TVslækkingz ei stund, før jeg muligens må gjøre noe fornuftig. Kos deg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar