lørdag 25. februar 2012

Fornøyd enn så lenge

Jeg har visst helt glemt meg jeg, jeg skulle jo vise det ferdige resultatet av male-slagbenkprosjektet mitt. Men d vart fint chøh:


Neida, det er ikke noe banebrytende interiørkreativt prosjekt, kanskje, men den ble skikkelig fin synes jeg! Fargen heter forresten Naturlig Hvit. Nøytralt er bra, det gir masse variasjonsmuligheter. Litt sånn saueskinnsstil der nå, lunt og godt å sitte på er det. Men etter hvert regner jeg med å bytte ut dette med litt lettere farger og materialer, våren har en tendens til å endre litt på smaken min ;)

MEN: finn en feil...


Neida, ikke stolene, de ar antikke og fine, og jeg liker kontrasten i mørkt treverk med svart sete mot alt det hvite, men ved enden av bordet ser du styggedommen: det umalte vitrineskapet. Fryktelig praktisk, så derfor er det kommet for å bli ei stund. Men det skriiiker etter maling. Og jeg mangler tålmodighet. Tror dere snille Mamzen min lar seg bestikke med vin? Eller en blomst? Andre forslag? Hvitt må det hvertfall bli!

Fin lørdag til deg som stakk innom :)

3 kommentarer:

  1. Fin lørdag til deg også,benken ble kjempefin!!
    Lykke til med skap-prossessen!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Berit, du kan kjøpe skape mitt ;-) Har akkurat samme skap som jeg faktisk har malt hvitt for en stund siden. Det ble kjempefint!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe - jeg har en enda bedre ide: hva om vi bare bytter? For du har jo da allerede erfaring i å male sånn pirk, og da går vel ett til for det samme? ;)

      Slett