søndag 26. februar 2012

Tøft valg...

Noen valg i livet er vanskelige. Andre er enkle. Dette er et av de vanskelige valgene, men gudskjelov også fullstendig uviktig, og akk så luksuriøst.

Så here goes: hva er vakrest, denne orkideen?


Eeelleeerrr...


...utsikten bak den? SÅ vakkert ute nå, og her sitter jeg inne og taster på PCen, makan! For utsiken min blir jeg ikke lei av, den er fin både i uvær og solskinn. Burde muligens ha tatt inn krukka med den døde planten før vinteren satte inn, men nå har jeg vel i grunnen blitt blind for den så den får bare bli der litt til. Er ikke klar for våronn enda, kjenner jeg.

Eller kanskje? Klar for våronn, liksom? Vi leser straks mars, og jeg hører rykter om hestehov rundt omkring. Det er jo håp da! Ikke det at jeg er en stor hagefantast, men littegrann skal jeg vel alltids fikse sånn at det blir sommer her også. Gleder meg, tenk at vi om tre-fire måneder ligger langflate i sola og svetter! Fantastisk!!!

Men inntill videre får vi vel bare nyte denne herlige søndagen som er i emning. Have a good one folks :)

1 kommentar:

  1. Nydelig begge deler :)
    Utsikten var jo bare helt rå.

    Ha en flott dag!

    SvarSlett