mandag 13. februar 2012

Hurra for meg i dag :)

I dag er det dagen min, hurra for meg! 29 år enda en gang. Selv om jeg er født i 78, virker det som om denne alderen ingen ende vil ta ;)

Og se! Jeg fikk den lekre Boblen i gave fra foreldrene mine! Nope, bildet er ikke mitt, det er lånt fra Bo.bedre.no. Men vasen er like fin. Gleder meg til å sette de tilhørende tulipanene i den, det blir garantert grisefint på spisebordet mitt. Må liksom være litt størrelse på pynten der.


Resten av dagen har vært fin den også. Har jo til og med vært på radio! P4s radiofrokost sin konkurranse. OK, så visste jeg ikke at Zlatan Ibrahimowitz (hvem nå det måtte være) ikke spiller på Lazio. Men det vet jeg nå. Milan-Milan-Milan ;) Men jeg vant jo en DAB-radio da, og det er suverent for det har jeg ikke. Så nå er jeg klar for å bli med radioen inn i framtida!


Rosene på salongbordet er fine de også, om enn noe mer fargerike enn det jeg vanligvis liker. Men de var med meg på hytta i helga, sammen med tre damer fra jobb. Så utrolig koselig med ei lat helg sammen med dem! Strikking, vin, sjokkis, god mat og masse skravvel; dette må bli en tradisjon. Gleder meg allerede til neste gang :)

Med andre ord har jeg en helt grei bursdag, selv om feiringa får vente litt. Til helga, kanskje. Ja det burde jeg. Vi får se ;)


1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen din!!
    Kjekt å feire 29 års dagen noen ganger!! :-)
    Fiiin vase!!
    klm ingrid l

    SvarSlett